June 3, 2017

Mei.


1. Het Lief en ik probeerden voor de eerste keer Otomat, wat eigenlijk vlakbij ons gelegen is, en dat viel heel goed mee! Superlekkere pizza's en heel leuke inrichting! En die dessertpizza... Tegen alle verwachtingen in echt zooooooo lekker! // 2. Eén van mijn liefste vriendinnetjes trouwde deze maand en daar hoort natuurlijk een vrijgezellenfeestje bij. Omdat ze het rustig wilde houden, startten we met een wandeling in haar dorp, waar we deze paardjes tegenkwamen // 3. en bij elke stop hoort natuurlijk een opdracht (ik heb die niet verzonnen trouwens). Deze opdracht hadden ze "Put the junk to the hunk" genoemd, geloof ik // 4. En omdat ze ook een grote dierenliefhebber is, volgde er de volgende dag nog een alpacawandeling // 5. Na Nur, de lama heb ik er een tweede lama-achtig vriendje bij. Meet Panda, de lieve, zenuwachtige alpaca die ik helemaal "getemd" heb (of gewoon wat rustiger heb laten worden // 6. Na het vrijgezellenweekend kwam ik terug thuis bij het Lief en we gingen onmiddellijk uit eten bij Backyard // 7. De zomerbars openen stilaan ook opnieuw hun deuren dus gingen we al onmiddellijk naar Bocadero! // 8. En we vierden ook onze 6 jaar samen deze maand. Die dag begonnen we goed met een royaal ontbijt bij Sil'eau // 9. We wandelden nog wat door de stad (in totaal legden we wel 21.1 km af!), gingen nog even langs Borgerio en namen een tussenstop in de Kaffeenini // 10. In de AH zag ik een broodje Bakpao liggen... Uhm, hallo, dat moest ik even testen! // 11. Eén van mijn vriendinnetjes is alleen gaan wonen en we mochten met z'n allen op bezoek. Een beetje nostalgisch want ze woont in Leuven en natuurlijk gingen we nog iets drinken op de Oude Markt // 12. Het Lief lust heel graag sushi, maar ik ben er niet zo van. Na een proevertje in de Carrefour besloten we dan toch om het eens te proberen en namen we een bakje mee naar huis. Nu, nog steeds niet mijn lievelingseten, maar het was ook weer niet zo slecht als in mijn herinnering // 13. Stress op het werk pakken wij aan met Snapchat // 14. en met lunchen. Hier gingen Stephanie en ik naar het Strand van Oostende (in Antwerpen, jawel) en at ik deze mega hotdog (die ik niet opkreeg trouwens) // 15. Mijn vriendinnetje is op het einde van de maand dus getrouwd en op haar feest had ze een photobooth staan, waar wij maar al te graag gebruik van maakten! // 16. En de maand sloten het Lief en ik af in Bar Noord, met wat nacho's erbij!

No comments:

Post a Comment