April 29, 2017

Linklove.


Het is alweer sinds kerst vorig jaar geleden dat ik mijn favoriete blogposts deelde met jullie. Hoog tijd dus om de liefde opnieuw te verspreiden en jullie enkele van mijn lievelingsposts van (de) afgelopen maand(en) te laten zien. 

  1. In januari ging Joy Anna Thielemans (ons beter bekend als Jana uit Thuis... alleen dus nu niet meer) naar Lapland. Ik volg haar op Instagram en sinds ik haar foto's zag, wil ik ook naar Laplaaaahaaaaand! Ik zag in 1 van haar posts dat ze beloofde om het verslag van de reis ook online te posten en het is er! Eindelijk, na lang wachten, is het er! Als je denkt dat op reis gaan naar de koude niets voor jou is (ik was ook zo), neem er dan even een kop koffie bij en lees haar verslag. Je kan niet anders dan verliefd worden op de streek.
  2. Blogtips zijn bij mij altijd meer dan welkom want ik heb immers nog heel wat te leren. Bij Blogchick zit je daarvoor altijd goed. Onlangs deelde ze welke gewoontes je jezelf moet aanleren om van je blog een succes te maken. Begin dus al maar te oefenen! 
  3. Nu we bijna een jaar samen wonen, begin ik steeds meer "feeling" te krijgen met wat onze stijl is en wat ik kan aanpassen aan ons interieur om het nog beter te maken of gewoon om wat plaats te besparen (klein appartement, veel spullen). We zitten volop in het seizoen van de lenteschoonmaak dus ook onmiddellijk het ideale moment om een paar kleine aanpassingen te doen. Deze interieurtips on a budget van Liefde voor Wonen komen dan ook heel goed van pas!
  4. Het is al lang geen geheim meer dat mojito mijn favoriete cocktail is, dus toen ik deze mojito met muntgranité zag in de Kook (een maandelijks magazine van Spar), scheurde ik het recept meteen uit en stak het in mijn receptenkaft. Myriam van Hap & Tap had de cocktail ook gezien en was me al voor om het eens uit te proberen. Op zich lekker gemakkelijk want zo kon ik het ook meteen pinnen op mijn Pinterestbord en zal ik het zéker niet vergeten.
  5. Claire van Claire Codi is momenteel bezig met een duurzame kleding challenge en deelde een update over de stand van zaken. Ik vond het een heel interessant artikel aangezien ik ook een sucker ben voor fast fashion en probeer om die gewoonte te veranderen. Ik probeerde in het verleden zelf al eens om minder kleding te kopen en te investeren in duurdere (en dus in mijn hoofd duurzamere) kleding maar dat liep grandioos mis. Blijven proberen, toch?
  6. Tot slot nog een reisblogje om mee af te sluiten. Degenen die me persoonlijk kennen, weten dat ik een beetje in een dipje zit de laatste tijd. Niets ernstig, ik zit gewoon met heel wat vragen over mezelf, m'n job, mijn leven. Vragen waar ik ongetwijfeld een antwoord op ga vinden, maar nu even niet over wil nadenken. Ik verlang dan ook heel erg om er gewoon even tussenuit te gaan en een citytripje te doen naar eender welke stad. Ik botste toevallig op de blog 'Thank God it's Monday' (iets wat je mij nooit zal horen zeggen) en haar tips voor Kopenhagen. Een stad die al jaaaaaaaren op mijn verlanglijstje staat maar waar ik voorlopig nog niet ben geraakt. Onmiddellijk gepind dus 😉

No comments:

Post a Comment