December 14, 2016

Kerstlijst 2016


Het is bijna Kerstmis en bij Kerstmis horen natuurlijk ook cadeautjes. Als ik geen kerstlijst maak, krijg ik steevast een enveloppe met geld. Wat natuurlijk niet slecht is, maar met kerst pak ik toch liever échte cadeautjes uit. Daarom maak ik elk jaar dus een wenslijst die ik heel gemakkelijk gevuld krijg én die ik heel graag even wou delen met jullie!

1. Handtas om te gaan werken van Even & Odd -- 2. Dit rokje van de Sienna Goodies website. Maar omdat het nogal riskant is om iemand anders kleding voor je te laten kopen, ga ik toch maar voor een bon -- 3. Een GoPro voor onze volgende grote reis! -- 4. Schoenen! (natuurlijk) Ik werd verliefd op deze prachtige exemplaren van Mango -- 5. Een trui van Colourful Rebel, deze heeft alvast m'n hart gestolen -- 6. Eén van de andere handtassen op mijn lijst, ook eentje van Even & Odd -- 7. Parfum is altijd een goed idee. Nina van Nina Ricci staat al lang op de lijst -- 8. Dit boek stond vorig jaar al op de lijst maar heb ik niet gekregen. Dus proberen we het dit jaar nog een keer he! 

No comments:

Post a Comment