July 27, 2016

Capsule kleerkast: zomereditie.

Een beetje later dan normaal, sorriedesnorrie!
Al vanaf de eerste capsule kleerkast die ik probeerde, wist ik dat de capsule voor de zomer een echte uitdaging zou worden. Ik had het al moeilijk om mijn collectie aan winterkleren te verminderen maar die van de zomer is nog een ander paar mouwen. Ik heb namelijk héél véél zomerkleren. Waarom? Geen idee, want meestal regent het hier toch. Jep, ik heb dus heel veel "exotische" kleren die ik maar enkele dagen in het jaar kan aandoen. Het probleem is, ik vind de meeste van mijn zomerkleren echt heel leuk en kan er dus ook geen afscheid van nemen.
First world problems, ik weet het. Deze capsule kleerkast is dus ook geen capsule kleerkast meer. Tenzij je een collectie van zo'n honderdtal items nog als een capsule beschouwd. Ik heb hieronder mijn favorieten even samen gezet, met uitzondering van enkele schoenen (want ik had echt geen tijd/zin meer om die allemaal te fotograferen). Op het moment dat ik dit schrijf, is het 30 graden buiten en van mij mag dat nog enkele weken/maanden duren zodat ik ein-de-lijk al deze leuke kleren kan aantrekken! Maar omdat je in dit Belgenland natuurlijk nooit weet, zitten er ook enkele stukken bij voor de meer regenachtige dagen. (terwijl deze post verschijnt zijn de temperaturen dus inderdaad ook fel afgekoeld, maar in ons snikhete appartement is die afkoeling toch ook welkom)



No comments:

Post a Comment